αποσύνθεση

[…]Αν δεν καταργήσω μέσα μου γραφή όλα του κόσμου τα επινοήματα για σένα, αν δεν σε απαλλάξω και μένα μαζί από το βάρος όλων αυτών που σου φορτώσανε, αν δεν εξουδετερώσω κάθε φορτίο πάνω στις λέξεις σου, αν δεν ανατινάξω κάθε γέφυρα συνειρμών πως θα μπορέσω μαζί σου να κάνω ένα καινούργιο ταξίδι; Ξηλώνω εντός κάθε ράγα μαθημένου κανόνα κάθε διαδρομή γνώριμη και οικεία σε αυτή τη μάχη θα παλέψουμε οι δυο μας, ούτε μνήμες ούτε σκονάκια- εγώ κι εσύ στην αρένα γλώσσα, γλώσσα γραφή, γλώσσα σημαίνουσα.
Μέχρι να αναστηθεί μέσα μου ο έρωτας μέχρι να σβήσει η δίψα μου για ιστορίες μέχρι να καταφέρω να δαμάσω το άγριο άλογο της σκέψης μου, γλώσσα καμουτσίκι στο χέρι μου θα σε έχω και θα ριπίζω τον αέρα και τη σάρκα μου, μέχρι να πω και να γράψω αυτό που πιο κοντά είναι στο άχρονο που κυβερνά το μέσα μου.[…]

falling-apart
