μικρά θαύματα

θεματοφύλακας του Απρίλη

ο καιρός

ζωντανεύει μικρά θαύματα από χιόνι

και στάρι

είναι η ευχή μια διαδρομή από

μόνη της

θα τη διανύσω κι αυτή

ξυπόλητη

θα την ξηλώσω έπειτα

από τη ραφή

και θα δέσω στο χέρι μου κλωστές

σαν αυτές που μου έδεσε

ένα τρελό πρωινό στο μιλάνο

ο σαμάνος του δρόμου

για ένα χαμόγελο μου είπε

το δικό μου

δύο χρόνια τώρα σταθερά

στο δεξί καρπό

ένα γαϊτάνι από χρώματα

αντιστέκεται στο νερό

το θυμό, τον ιδρώτα

το αλάτι και τον έρωτα

τέλειο- σαν να μου το πέρασε

ευχή στο χέρι μόλις πριν από λίγο

 

είναι το χαμόγελο ακόμα αναρωτιέμαι

αφορμή ικανή για δώρα

μεταξύ αγνώστων βεβαίως

οι γνωστοί παραβλέπουμε το θαύμα

ναι είναι αλήθεια

στο δρόμο συμβαίνουν

τα πιο παράξενα πράγματα

στο δρόμο μπορεί ακόμα

και να αγαπηθείς

μόνο γιατί γελούσες

ένα τρελό βροχερό πρωινό

σε μια γκρίζα μεγαλούπολη

που γιόρταζε τη μόδα

φωτογραφιζοντας πλαστικές γυναίκες

που δεν χαμογελούν ποτέ

στο εξώφυλλο

 

