Εκλογή

Δεν έχω να δώσω ψήφο

πουθενά

ούτε λογαριασμό

αγάπη έχω αρκετή

μα λιγοστεύει η ζήτηση

οι αγορές ικανοποιούνται

με κραυγές

και γελοιότητες

πρέπει να συσκευάσω το αγαθό

να του κολλήσω μια τιμή

και να το σπρώξω

όπως μπορώ

στα παζαράκια της δικτύωσης

στα λάικ που ζητούν ανταπόδωση

Δεν έχω λάικ

έχω αγάπη

μα λιγοστεύει η ζήτηση

οι άνθρωποι μιλούν μια γλώσσα

ξύλινη, τους ενοχλώ

όταν μιλώ απλά

τους ενοχλεί που δεν σκορπίζω δάκρυα

θαυμαστικά και αβρότητες

θέλουν από μένα

κάτι πιο λίγο από αγάπη

μα εγώ δεν έχω μάθει να δίνω μισά

ή όλα ή τίποτα υπήρξε πάντα

η μοναξιά και το μαζί

το πιο λίγο μοιάζει με αστείο

σα να χλευάζω τη ζωή

που μου έδωσε περίσσειες

και ελλειμάτα που μάτωσα να

ισορροπίσω

τι θες αλήθεια όταν με επισκέπτεσαι;

μια ψήφο εμπιστοσύνης;

επιβεβαίωση;

μόνο αγάπη έχω

και είναι σκληρό να το λέω

έτσι απλά

ματώνουν οι παλάμες μου

από ψόφιες χειραψίες

 

μην με επισκέπτεσαι συχνά

μιλάμε άλλη γλώσσα

θα αποξενωθούμε με τον καιρό

ίσως κι από την αρχή ξένοι

να παραμένουμε

καθένας μες στη γυάλα του

 

μα εγώ αγαπώ τη θάλασσα

αυτή είναι η διαφορά

σε ότι ονειρευόμαστε

και για ποιόν

μείνε μακρυά, έχει αγάπη εδώ

και μικρές παράξενες σιωπές

από αυτές που φέρνουν αμηχανία

στους φλύαρους

και θυμό στους άδειους…

 

 

 

 

 

