Το μερίδιο των αγγέλων

Επιτέλους κρατάω στα χέρια μου το αντίτυπο της συλλογής μου, και ναι μου αρέσει πάρα πολύ.

Όχι μόνο γιατί φιλοξενεί ποιήματα τα οποία αγαπώ, αλλά και γιατί έχει σχεδιαστεί και φτιαχτεί

εξολοκλήρου από τα χέρια μου.
Μόνο για τη φωτογραφία του εξωφύλλου, ταξίδεψα ως την Αμιέν για να φωτογραφίσω τον άγγελο που κλαίει

κρατώντας ένα κρανίο και μία κλεψύδρα, σύμβολα του εφήμερου και του φθαρτού.

Είμαι χαρούμενη και για άλλον ένα λόγο. Γιατί αυτή η συλλογή δεν φέρει κανενός άλλου το όνομα

παρά το δικό μου.

Η απόφασή μου να διαθέσω την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου ελεύθερα είναι μεταξύ άλλων

μια συνειδητή πράξη.  Πάντα πίστευα πως η πρόσβαση στην τέχνη είναι δικαίωμα.

Όποιος λοιπόν θέλει να διαβάσει Το μερίδιο των αγγέλων, μπορεί να το αποκτήσει είτε ως e-book ελεύθερα, είτε ως χαρτόδετη έκδοση κατόπιν παραγγελίας στον ιστότοπο της πλατφόρμας αυτοέκδοσης lulu.com
http://www.lulu.com/spotlight/annatopia

Καλό της ταξίδι

